LITTLE YOU <3

Thursday, April 22, 2010

sengal,sengal n sengal

Hari ni mmg best!baek punyer!haha XD
cerite nye bermule time aq n member2 aq balek dri skola nk menuju ke kompleks mutiare
 dengan tujuan nk print gamba ;) Bile dah jalan mesti lah penat so,kitorg pon singgah laa 7E beli slurppy murphy sbab HAUS gila la katekn haha..then,kitorg pon lepak la depan 7E tu ape lagi bergosip haha..kitorg borak2 psl the CIN of the TA (cinta) XD.
xtaw la mcm mne member aq sorang ni tunjuk f*** sbb kitorg tgh mangajukkn satu lgu ni dalam versi gurauan la..member2 aq sume kepale gila n slumberk derk jee :P
so nk dijadikkn critenye,aku plak tgh berdiri btol2 ngadap 7E 2..kebetulan plak ade la couple ni kuar dri kdai tu and kebetulannye jgk time tu aku tgh tunjuk f***  :P
then,pompan yg tgh kluar dri 7E tu pon ternmpk la ape aku buat tdi..so dye trase mcm aku pointed kt dye jee taw huu..dye pon ape lagi xpuas hati la..dye pandang aku gila cuak!btol2 sentap r 2 haha..then dye ckp :
sengal (pompan tu) : akak nmpak eh ape adek buat tdi!
aku : (aku pon teros cpt2 nyorokkn kn tgn aku blakang roti yg aku pgg 2)
pompan tu mmg x kelip la wa ckp lu!seram siot!then..(akhirnyee XD )
aku : yelaa..sy mntak maap
 (agak sentap la time tuh )
sengal : haa..tu la yg akak tggu adek ckp.
pompan tu n couple dye pon tros pegi cm2 jee yg penting mulot tetap membebel ketidakpuashatian oke?haha
member2 aku sume gelakkn aku..siot jee! :P
macam2 prasaan aku ade!
sentap
malu
bengang
blurgh(haa?)
marah
'ade aku kesah?'
haa amek ko sume ade..complete!haha
So,moral dye kt sni : berhati-hati di tempat awam oke?ngee~
p/s : kalau xpaham crite ni,cube bygkn situasi dye 4 sure phm..

 - created by intan aka nad -